Producten retourneren
Het kan voorkomen dat je iets terug wilt sturen. Dit kan in de meeste gevallen gelukkig net zo makkelijk als het bestellen.
Je kunt kiezen of je het product wilt ruilen of een terugstorting van het aankoopbedrag wilt ontvangen. In geval van terugbetaling zullen wij het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten(minus de retourkosten) binnen 14 dagen crediteren. De kosten voor het retourneren zijn 4,95 voor eigen rekening en worden ingehouden op de terugstorting. Daarnaast zijn er een aantal voorwaarden voor het retourneren van producten.
Let op: Op kleur gemaakte vloer- en wandcoatings, pigmenten en gietvloeren in RAL-kleuren worden specifiek voor de klant aangemaakt en kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
Wanneer kan ik producten retourneren?
- Je hebt het product minder dan 90 dagen geleden besteld.
- Het product is ongeopend en in goede staat.
Voldoet jouw retouraanvraag niet aan de bovenstaande voorwaarden? Neem dan contact op met de klantenservice. In sommige gevallen wordt je retour alsnog geaccepteerd.
Hoe retourneer ik het product?
1. Vul het retourformulier in en geef de reden van retour aan.
2. Voeg het retourformulier en de factuur toe aan jouw retourpakket.
3. Breng jouw retourpakket naar bijvoorbeeld een Post NL-punt.
4. Bewaar goed de track and trace gegevens.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Telefoon: +31 (6) 48857595
E-mail: artist@rivade-arbre.nl
Wij zullen onze uiterste best doen om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.